Ecuador - Reisverslagen van Eva Steur - WaarBenJij.nu Ecuador - Reisverslagen van Eva Steur - WaarBenJij.nu
Ecuador

Ik vertrek voor 3 maanden naar Ecuador. Als iemand me wil bezoeken: het plaatste heet Vilcabamba. Eén van de leukste plaatsnamen die ik ken. Vilcabamba ligt in het Andes-gebergte op 1500 meter hoogte in een vallei die de vallei van het eeuwige leven wordt genoemd. Ik wil er nu al wonen. Ik ga proberen iedere week een stukje met foto's op dit blog te plaatsten.

Recente Reisverslagen:

25 September 2014

If you could see me know...

20 September 2014

I'm in a dreamworld...
Eva

Ik vertrek voor 4,5 maanden naar Ecuador en Peru. Hippies, jungle, bergen, avontuur, dromen.

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3445

Voorgaande reizen:

18 September 2014 - 15 December 2014

Ecuador

Landen bezocht: