I'm in a dreamworld... - Reisverslag uit Vilcabamba, Ecuador van Eva Steur - WaarBenJij.nu I'm in a dreamworld... - Reisverslag uit Vilcabamba, Ecuador van Eva Steur - WaarBenJij.nu

I'm in a dreamworld...

Blijf op de hoogte en volg Eva

20 September 2014 | Ecuador, Vilcabamba

I'm in a dreamworld. Vanmorgen ben ik wakker geworden in mn hutje in Vilcabamba. Het was een beetje een moeizame reis, maar het is uiteindelijk allemaal goed gekomen. Afgelopen maandag brachten Nico, Michiel en Mark mij naar Schiphol. Ik had een ticket met een overstap in de VS en terug via Peru. Toen het mannetje achter de incheckbalie mn pasport scande pakte hij gelijk de telefoon en moest ik met hem en een vrouwtje meelopen naar de balie van United Airlines. Daar kreeg ik via een Amerikaanse man aan de telefoon te horen dat ik niet via de VS kon reizen. Nou, lekker dan. Nog proberen het ticket om te boeken, maar dat was niet mogelijk. Ik kon wel 56 euro aan beslasting terugkrijgen. Ik zag het al bijna niet meer zitten allemaak, maar gelukkig was Nico heel gemoedigend. Eef, je geeft toch niet zo snel al op. Boek gewoon een nieuw ticket. Dus dat heb ik toen gedaan. In plaats van 5 maanden, blijf ik nu 3 maanden weg. Dus Peru ga ik een andere keer ontdekken.
Na een taxirit van ruim twee uur kwam ik bij Phil en Suzanna aan. Het was al donker, maar ik kon zien dat het heel erg mooi is hier. Vogelgeluiden, sterren en hele goede vibes. Er is nu zelfs een Nederlander die nu Goedemorgen tegen me zegt. Helaas heb ik nog geen foto's kunnen maken, want mn reservebattarijen blijken leeg te zijn. Maar dat komt nog.
Maar het gaat dus heel goed met me en het is hier heeel erg mooi.
Heel veel liefs!!!

Ps: Er begint nu zelfs iemand gitaar te spelen en er worden pannenkoeken gebakken en er wordt een kokosnoot voor mn neus gezet!

  • 20 September 2014 - 03:54

    Leon Krijnsen:

    Genies er van,we kijk al uit naar Je volgende post.
    Groetjes uit Singapore

  • 20 September 2014 - 11:20

    Angelique De Kruijf:

    Wat een goed idee van je dit blog! Wat fijn om te lezen dat je bent aangekomen.
    Ook fijn dat je evengoed je binnenlandse vlucht nog hebt gehaald ondanks de vertraging op Schiphol.
    Vilcabamba, wat een geluk voor de mensen daar om jou te ontmoeten!
    Gelukvogel!

  • 20 September 2014 - 14:07

    Rob Fijn:

    Dat is leek om te lezen, jou belevenissen. Kijk al uit naar de volgende.
    Elke dag een nieuwe verrassing en belevenis. Geweldig!
    Veel plezier. Wel de batterij laden zodat je mooie foto's kan maken.
    Groete vanaf Aruba.

  • 22 September 2014 - 14:49

    Nico:

    Goed doorgezet Eef. En mooi dat de eerste ervaringen goed zijn. Je gevoel was dus goed. Geniet en ervaar!!

  • 22 September 2014 - 15:07

    Gerda Wenker - Wester:

    Hi Eva, heel veel plezier en goeds op je (levens)reis. Groet van Gerda.

  • 22 September 2014 - 19:34

    Truus En Cor Steur:

    Hoi Eva fijn voor jou dat het toch nog goed verlopen is.
    Ja en ook voor ons we gunnen het je van harte na al die tegenslag.
    Ga er nu maar lekker van genieten.

    Hartelijke groeten, Oma en Opa Steur.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Ik vertrek voor 4,5 maanden naar Ecuador en Peru. Hippies, jungle, bergen, avontuur, dromen.

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 3440

Voorgaande reizen:

18 September 2014 - 15 December 2014

Ecuador

Landen bezocht: